Livsstatus

November
Aldrig har jag läst såhär mycket i mitt liv, aldrig har jag fått ont i varenda muskel i kroppen endast av att sitta hemma och läsa hela dagarna. På lördag är det tenta, den andra tentan jag skriver under mitt lätta stundentliv. 
Sen är det förberett för att julen skall komma, tomtarna är framme, stjärnorna lyser och julgranen är hittad och väntar på att bli stulen. 
I stallet är det lerigt blött och mörkt, men vad skulle jag göra utan min häst? Underbara häst som förgyller mitt liv. 
Jobben rullar in, det ena efter det andra. Mat och vinstudion på Amandas är underbart, helt underbart. På f16 har jag mina militärer, dom får mig att skratta. Nästa vecka blir det lite nya påhitt, jobb på svandammshallarna samt ett vikariat på dagis framåt jul. Ny bil är också på ingång. Det rullar..

Kommentarer
Postat av: lena uneteg

Härligt vännen min,bara att torka tårarna.

2013-11-19 @ 14:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0