Use somebody

Ger mig själv lite extra beröm och kärlek idag, första gången på länge jag är nöjd med det mesta. Med mig själv..
Helgen har vart underbar, moment med Cissan i fredags. Mycket välbehövligt att utbyta lite kloka ord kärringar emellan. 
Lördag spenderade jag med min minifamilj, Frida, Anton och Chrille. Kvällen bjöd på lite Malibu, oxfile och nattbad en bit bort, följt av en evighets varmdusch för att få upp värmen. Frida har också lärt mig hur man andvänder raklödder på hennes egna vis. 
Vaknade tidigt idag så efter frullen tog vi en powernap allihopa, sen blev det en del vattenkrig, donken samt en sväng förbi akuten. Helgen har gått så fort.. fast det är väl så dom säger? Tiden går fort när man har roligt!
I torsdags var jag ut en sväng i skogen med pollen min, sist jag var ute var det snö.. Saknat det nåt så otroligt.
Tror att mitt liv börjar ordna upp sig nu, saker börjar klarna helt utan hjälp av kära Lasse. 
Det mesta i livet är otroligt enkelt om man inte väljer att göra det svårt. Jag har planer på att säga adjö till de komplicerade sakerna i mitt liv, börja leva lite enklare. 
Med en islatte i handen och solen i ögonen är det lätt att säga, jag älskar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0