Say that you love me, go on and fool me

Nyligen hemkommen från värmen och vilken kyla man möttes av!
Insåg när vi började närma oss Sverige att det inte kan finnas mycket som är finare än Stockholms skärgård i solnedgången, det dröjjer nog ett tag innan jag klagar på Sverige igen. Efter sommaren kanske, det brukar inte finnas så mycket att se fram emot då. Tänk så mycket jag faktiskt saknat Sverige, mina finisar här hemma. Saknat skogen, saknat bilen, saknat min säng och den torra luften, luften, maten. Insett att jag troligtvis inte skulle fixa att stanna borta längre än någon månad. Borta bra men hemma bäst, så sant så, och fy tusan va jag är glad att jag bor i Sverige!
Vi har haft det underbart dom här veckorna, bilder kommer upp immorgon om orken räcker till. Tack till Farmor och bror som stått ut med mig, ni är bäst!
Kom hem med mängder av smaskigheter inhandlade i taxfreen men det får vänta tills morgondagen, nu blir det Big brother för hela slanten.
.
Baby I would climb the Andes solely to count the freckles on your body 
Never could imagine there were only too many ways to love somebody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0