Ljug om du behöver, det gör ingenting

Tyck synd om mig idag, jag behöver någon som åtminstonde kan tycka lite synd om mig, om så bara för idag. Har mått riktigt dåligt, ont i huvet har jag haft för länge, gå upp ur sängen känns överskattat.
Bloggen andvänds bara när jag har dåliga stunder, jag är alltså inte såhär deppig HELA tiden. När jag väl är glad och mår bra så orkar jag inte spendera tid på att skriva, dåliga stunder har jag inget annat för mig. Det ända som vart bra idag har vart vädret, solen ger mig sommarnostalgi.. Saknar våra galna sommrar, ibland saknar jag gammalt folk, gammla ställen, saknar stunderna då vi sket i vad vi gjorde eller vart livet skulle ta oss. Man struntade i allt som ansvar innebär och vi levde för stunden. Mina minnen kommer ingen att ta ifrån mig, dom är de finaste jag har.
Ska nog ta mig en långrunda till bälinge, försöka gå vilse. Helgen blir grym, jag har världens bästa!

Du måste förstå
Jag orkar inte förklara, försök och se det ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0