I´m too proud to lose

Har ni någon gång funderat över karma? "What you give is what you get", är det så enkelt? Får man vad man förtjänar? Jag har alltid trott det, förr eller senare slår nog karma tillbaka på dom som verkligen förtjänar det. Idag fick jag bevis för att allt jag tror på är sant, Karma is bitch.
I big brother studion fortsätter också snacket om hur man får tjejjer. "Bästa sättet är att vara elak och otrevlig" , nästan så att jag tror på det själv. Är det alltid svinen som tillslut vinner? Isåfall varför?
Är det för att vi tjejjer är så jävla självdestrutiva och tycker att vi inte förtjänar bättre än svinen? Är det bad guysen vi vill ha? 
Hur vi än försöker så kommer det alltid finnas svin, frågan är varför vi vill ha dom..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0