Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel

Underbar dag, underbart väder, underbara vänner underbara familj. Kan man vara annat än lycklig nu?
Precis hittat det bästa möjliga motionssättet för mig, brorsan springer och jag cycklar brevid. Jag Känner mig ganska snabb samtidigt som jag har sällskap med mig. Har inte riktigt fått in snittsen på att springa och prata samtidigt, fullt upp med att andas. 

Idag var vi och kikade på skol dm, lika dålig kolla som förra året hade vi. Tycker ändå att dom var riktigt duktiga mina flickor och pojkar! 
Immorn blir det studiebesök på krematoriet, ser verkligen fram emot detta. Skolan kväver oss alla för tillfället, inte nog med de rester man ska kirra innan sommarlovet utan mer och mer att jobba med för varje dag får vi. Fast med lite vilja ska det nog gå.

Saknar min polle, saknar stallet, saknar att vara ensam för en stund. Snart ska jag ut, så snart jag har tid..
Saknar också min Fialotta, blev en sväng på flustret i måndags. Måste ha vart första gången vi sett på ett år? Jag blir altid lika förvånad över hur fort tiden går...
Immorn blir också en bra dag, vädret får G Ä R N A hålla i sig ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0