Will I ever see you smiling back at me?

Helgen har vart bra, riktigt bra. Jag och Mami har pluggat körkort både lördag och söndag och idag har jag och brorsan också träffat farmor för lite förberedelser inför Teneriffa.
Colmen har kommit hem efter en veckas skidåkning, nu blir skolan densamma igen! :)
Elin pirrar med än någonsin, grattis till henne ! För en vecka sedan fick hon mig att kolla på big brother, nu är jag fast. Ska därför plugga gärnet några timmar till och sedan se hur det har gått för de stackars människorna inatt.
Mamma har förklarat för mig att när det är för mycket på gång i våra liv så får i munsår, det är ett tecken på att det är dags att varva ner. Roligt nog så har jag inte tid att varva ner så jag kommer få leva med det äckliga munsåret en vecka!
Nu blir det plugg, resten av veckan blir det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0