För dig, för dig, för dig

Mitt hjärta slår i 280. Johanna har lärt mig att det inte är mitt fel att jag är störd, vi tjejer vi föddes såhär. Vi överanalyserar allt, verkligen ALLT.
Jävligt jobbigt har jag kommit på.. tar enormt mycket energi. Försöker varje dag, eller försöker nog 1000 gånger per dag men det är galet mycket svårare än det låter, tror det eller ej pojkar. Galet svårt!
Har tänkt så mycket idag att huvet är påväg att sprängas, har tänk så mycket sen förra helgen så att hjärnan håller på att exploderar , har tänkt så jävla mycket senaste veckorna att hela jag går sönder snart.
Men efter idags tänkande så tror jag att jag tänk klart, eller jag är en bra bit på väg till klar. Vet nog iaf vad jag vill, eller nej. Jag har ingen aning, men jag tänker köra ändå!! Sen får det bli pannkaka av alltihop, det är upp till dig nu
Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
Med dig, med dig, med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0