Om vi förlorar varandra här i vimmlet så minns att jag står bakom dig

Lite gladare nu, elelr ska inte kalla det glad. Är inte lika förbannad.. Hade lite mysigt inatt med mina kycklingar, får tydligen plats fyra pers i min säng med lite vilja. Lite fis, lite snarkningar och lite hostande, Toppen! Sommnade dock inte så tidigt och det blev knappt nån sömn alls. Var alltså L I T E trött idag men hotellfrukost på Gillet med damerna gjorde susen. Funderar på om jag ska chansa på att försöka ta mig ut idag eller om jag ska vila halsen, lite ont efter nattens besök. Funderar också på att skona mina ben från att brytas i denna halka.
Har miljader saker att göra nu.. Ska ta körkort, plugga teori, ha fest, göra klart alla grejjer jag ligger efter med i skolan samt börja på de miljader vi fick denna vecka, ska fixa jobb, bestämma vad jag ska göra med mitt liv blahablaha... Immorn ska jag krama mina kycklingar extra hårt, har vart hemsk idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0