Morning

Sovmorgon in my ass...
Har suttit uppe större delen av natten och pluggat, jag har sagt till mig själv att "Du har sovmorgon imorgon, du kan lika gärna sitta en timme till...".  Sovmorgonen stördes av fem sms som rullade in med 10 minutersintervall sådär vid 7 följt av att någon försöker ta sig in i huset.
Tar täcket runt mig och går upp helt yrvaken och ringer mamma, det var rörmokaren som var här. Dom borrar nu för fullt och huset skakar, ingen ide att ens ge sömnen en tanke... så mycket för den lediga dagen!
Tänkte göra något vettigt utav dagen nu när jag väl är uppe, plugga ännu mer, ut och springa en lång runda, äta lite nyttigt, in till stan och köra lite. Rörmokaren har stängt av toaletterna och inte nog med det, vi har varken vatten eller dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0