live like It's heaven on earth

.
.
Har ni vaknat nån gång och vart helt lyckliga? Vaknat och kännt att idag är det min dag, idag klarar jag vad som helst.
Länge sen jag kände så, länge sen jag kände nånting alls.. Men idag är jag lycklig, idag kommer att bli en bra dag!
Hansson, tänker på dig när jag ser bilden. Är vi verkligen lost?
.
Snart kommer Elin, hon ska få en bamsekram! Innan dess ska jag baka en kladdis åt henne och hinna ut och springa lite. Nu ska jag ta igen gårdagens förlorade intag av näring, blir min första frukost på länge.
I wish I could carry your smile in my heart For times when my life seems so low It would make me believe what tomorrow could bring When today doesnt really know, doesnt really know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0