Jag vet att jag borde gå, men vem har lust att va rationell?

Fryser helt äckligt mycket för tillfället.
Sprang en rekordrunda idag, dock med för mycket kläder så jag var en svettbomb när jag kom hem. Tog därför (kortsigtigt som jag oftast tänker) en mycket kall dusch vilket jag nu ångrar när jag ligger under täcket och skakar..
Har inte bara sprungit rekordrunda idag utan pluggat rekord mycket körkort, några timmar efter skolan och nu blir det ytterligare några.
Elin delade säng med mig inatt vilket resulterade i nackont då jag inte hade hjärta nog att ta tillbaka en utav de kuddarna hon kidnappat av mig, sov därför utan kudde natten till ära.
Vi fick inte så värst mycket gjort, ungefär som vanligt. Vi kom dock fram till att vi har lite liknande problem när det gäller vissa saker, vad tänker jag inte avslöjja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0