Jag dansar aldrig nykter

Gårdagen var toppen! Middag hos Colm som fyllt 18, trevligt trevligt, sedan blev det utgång och en jävla massa dans.Tack för allt!  Kort summering av kvällen, grymt! Alla var glada, alla var fulla.  No regrets
Det var däremot inte lika roligt att vakna upp idag.. Vågade inte öppna ögonen för att känna efter hur jag mådde.
Pappa försökte tvinga med mig på en promenad samt försöka få i mig lite mat. Lyckades inte så bra, gämfört med att försöka äta så var en solpromenad inte så illa trots allt..
Min kväll ska jag spendera i sängen med Harry Potter, ni får skratta hur mycket ni vill.
Apropå att skratta så får ni skratta åt den nya designen också om ni märkt den, hemsk. Väldigt seriös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0