FUCKING 18 !

Så var det med det, ett år äldre och ett år klokare. Ska starta mitt nya liv som vuxen med att .. äh, vuxen låter inte bra. Kommer aldrig bli vuxen. Ska fortsätta mitt liv som evig ungdom med att sluta äta chips, börja springa , slösa mer, leva vildare och skita fullständigt i vad som händer om 10 år. Tror att jag ska börja skita i vad andra tycke roch tänker också, inte helt, men tillräckligt mkt för att det inte ska hindra mig från att ha kul. Ska börja göra saker jag älskar, som jag glömt att jag älskar..
Jag ska börja leva på riktig nu, uppskatta mer och inte lägga onödig energi på småsaker.
Jag ska sluta överanalysera, det är vad jag ska göra. Sluta analysera sönder hela mitt jävla liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0