En vacker dag blir ingenting som förr

Vet inte riktigt var jag ska börja..
Tisdagen spenderades hemma hos mig med Colmen och Elin och en hel kvälls engelska plugg, tycker att vi var riktigt duktiga för att säga det själv. Det blev också en långpromenad till Bälinge för att lätta lite på det dåliga samvetet för allt chipsätande. Blev även den kvällen en del fisar och hemlissnack.
Onsdag var jag och skrev teorin, körkortet kirrat :D Självklart så spenderades hela onsdagskvällen i bilen, blev en tur i bälinge innan jag åkte till Rasbo och lekte lite med mina småpojkar. Riktiga små fegisar är dom, rädda för spöken, rädda för mörkret. Återvände hem efter några timmars pladder och slocknade så fort jag la mig i sängen..
Idag när jag kommit hem från skolan och lagt mig under täcket med två toast så plingar det på dörren och brorsan öppnar. Han kommer sedan in med en bukett blommor och säger att dom var till mig. Varför har jag aldrig fått blommor vid dörren förut? Det räddade min dag, tack Karin!
Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0