Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med

Ont i magen, riktigt nervös. Pluggar körkort för fullt, funderar på att dra några kaffeshots för att hålla mig uppe hela natten och plugga men, nej.
Immorn har jag utbildningskontroll på morronen, har en sån där riktigt dålig känsla i magen. Fan...
Jag längtar till min fest, kommer bli dunder. Pretty much det ända jag ser fram emot nu exept Teneriffa, men inte fan ska man deppa.. Helgen blir nog också skojj, känner dock att jag är ganska fullbokad varenda sekund av mitt liv nu, hinner inte riktigt med att varken tänka eller vara.
Jag har en ide om att mitt liv skulle gå under om jag inte hade Lasse, tror iden är den bästa jag nånsin haft. Orkar liksom inte tänka utan honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0