Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart

Det har hänt nåt med mig, tror att jag blivit psykiskt störd eller något liknande.
För några veckor sedan så struntade jag i det mesta som hette plugga, nu sitter jag dag in och dag ut, hela nätter och helger och gör inte så mycket annat än att plugga. Plugga plugga plugga, det är i princip vad som gäller för tillfället...
Det kanske behövs det kanske är dags, skulle ju trots allt börjat mitt nya liv som officiellt vuxen för några veckor sedan, då kanske det är på tiden? Insåg precis att det idag är fredag kväll och jag ser fram emot att sitta hemma och plugga, funderar lite på hur normalt det är.
Å ena sidan är det rysligt skönt att bli av med allt som ligger och släpar samt de miljaders grejjer lärarna har kastat på oss de senaste veckorna... Å andra sidan så vore det inte helt fel att se något annat än dessa böcker.
Har en ide till för er som orkar läsa, tror att jag har ännu en psykisk störning. Det bara kliar i fingrarna och jag måste köpa grejjer, om inte kläder eller smink så nåt ätbart, bara för att liksom. Känner jusst nu att jag MÅSTE följa med Mami och Papi till stan och köpa vad som helst.. Bara spendera pengar. Börjar ni förstå att jag inte har alla hästar hemma nu? Dum fråga.. det har ni förstått för länge sedan.
Min tredje psykiska störning är hemlig, Hansson knows. Vi har gjort en deal, riktigt bra, farligt svårt att hålla den..
Ni ska slippa höra om mina fortsatta problem, sticker ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0