And sunday always comes too late

Känner ett enormt behov av att springa av mig all energi, rensa tankarna lite. Finns en hel del jag saknar som vanligt, men nu har jag spenderat lite mystid i stallet och kramats i mängder med mitt troll, det mesta brukar klarna efter några timmar i skogen på hästryggen.
Min fru har tagit studenten och blivit vuxen, läskigt.. Grattis Hansson!
Skolan är snart slut, mängder av rester att göra innan terminsslutet bara, kommer ta dagar!! 
Status hemma: Bror utflugen ur huset, mor spenderar helgen i husvagnen, far är arg för att jag har åkt motorcykel. Tummen upp!! I nuläget finns det inte mycket krafter kvar, immorn blir det hard work work följt av massage. Inte helt fel.. Slutligen blir det grillning i det förhoppningsvis underbara vädret med en utav mina familjer. Super!
Nu ska jag chocka kroppen med lite vitaminer för ovanlighetens skull.


You said that love was just a state of mind
A puzzle made of pieces you can't find

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0