Tuesday, wednesday stay in bed

Dags för en springtur, första på sommarlovet. Resten av kvällen spenderas på jobbet med mängder av kaffe.
De senaste veckorna har kännts som en evighet, jag har knappt koll på tid eller dag. Underbart! Har lekt en del med min andra familj, mycket mys och äventyr.
En utav de miljarder shoppingrundorna bjöd på ett besök på chili där jag införskaffade mig en liten tavla!
And if you want to we can dissapear into the darkness,
We can float into the light,
And you can tell me that you want to start a revolution or just waste a little time

Kommentarer
Postat av: elin

Jag vill icke tillhöra eran familj längre, ni är elaka och glömmer bort mig. ingen familjemedlem ska känna sig utanför eller bli utelämnadPUNKT! <3<3

2011-06-22 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0