And in the sticks we’re running free like it’s only you and me

Idag får jag sona mina synder efter gårdagens härjande, det var inte läge att ta bilen till jobbet imorse efter några få timmars sömn så jag fick skjuts. 
Insåg sedan att jag var tvungen att gå hem efter jobbet då jag rensat kontot på krogen igår.. Jag kännde att jag förtjänade det! För en gångs skull är baksmällan inte så jobbig som den borde vara, lyckan från igår tar över stora delar av huvudvärken. 
Jag är glad, så jävla glad! Älskar det mesta, dom flesta och mitt liv. Allt är fucked up, ren jävla kaos. Jag har ingen som helst kontroll över mitt liv, men jag orkar inte bry mig. inte nu. Jag mår så jävla bra, snälla. Låt mig bara fortsätta, det funkar ganska bra. Låt mig slippa ha kontroll, bara för ett ögonblick. Låt mig fortsätta leva mitt liv i total kaos, låt mig slungas upp och ner. Låt mig leva mitt liv som det bör levas om sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0