Take me back to the start

Gårdagen spenderades hos Cissan med sällskap av Matilda och en skräckis. Till det inhandlade vi chirre och toppade det hela med lite baileys. Skrattade som tusan igår, idag skrattar jag åt hur patetiskt ont i nacken och huvet jag har, ringa en kiropraktor har stått högst upp på min to-do lista lite för länge nu. 
Känner för att göra nåt vettigt, ta mig till stan och inhandla något behövligt.. Införskaffa mig lite mer vuxenpoäng.
Än så länge har jag inte åstakommit mer än lista några intressanta lägenheter, städat brors rum, fått på mig en nackkrage. Jag önskar att jag kunde säga att jag var bakis, då skulle jag ha ett skäl att må dåligt och en vetskap om att det snart går över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0