Tänk om det finns nånting bra

Tog en fika och en sväng på stan med Farmor idag, inhandlade bodybutter från Body shop och en myströjja från Bik Bok. Det har blivit en del fika på sista tiden, igår var det Johanna och Andreas tur att stå ut med mig. Vi konstaterade att vi pratar om ungefär samma saker varje gång, män och sex.
I fredags blev det en fika med Frida, Colm och Pär och en kväll på bowlaget med samma lilla gäng, lördag blev Tron legacy på bio med Frida, känndes lite lame att vara nästan dom ända brudarna där..haha..
Annars har det inte blivit så mycket gjort under lovet, men skönt är väl det.. Åter igen har jag insett att jag har underbara vänner, vad vore jag utan er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-11 @ 10:41:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Marie

Inte den blekaste, Harry Potter är den första jag minns att jag var på men det måste ha varit någon disneyfilm :)

2011-01-26 @ 17:15:22
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0