Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder

Inte bloggat på länge, känns inte värt. Jusst därför skriver jag ett inlägg idag... 5 veckors praktik är snart avklarade och efter det följer en veckas lov. Saknar mina kycklingar i skolan, annars är det underbart att ha ett litet break från skolan. Jobbar på, iallafall till slutet av februari då det kommer en ny tjej och ska börja. Då blire tomt på jobb fram till i mars då det finns lite smått och gott på hemtjänsten.. Körkortet går framåt, får se när det blir klart.
Hade sovmorgon idag, kunde inte sova.. Gav upp halv 9 och gick upp för att dricka min nya pulverfrukost jag kört på i 1 månad ungefär. Har precis krupit ner under täcket igen och väntar på att klockan ska gå lite fortare. Ska in och fika med min gud, efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0