Att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för

.
Tänk hur tiden går, sitter och funderar på när jag blev så gammal. Var jag inte 13 nyss? Det var en sådär lagom ålder, då man bara längtade efter att bli vuxen samtidigt som man inte behövde ta ansvar alls för vad man gjorde. Man var ju trots allt bara 13.. Brukade kicka på att bråka med folk, det höll en igång. Nu för tiden suger det all energi ur en, kanske är det ett beteende som avtar med åldern. Kanske är det på tiden nu..
Samtidigt vill jag inte bli äldre, får jag inte vara 13 längre så vill jag stanna på 17. Jag ansvarar faktiskt inte för mig  själv helt och hållet än, jag har knappt några utgifter, jag bor hemma och gör samtidigt vad jag känner för utan hinder. Varför bli äldre än så liksom? Varför fylla 18? Då ska man börja ta hand om sig själv. Hur fan ska jag lyckas med det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0