En vacker dag blir ingenting som förr

Har hittat en massa undangömd energi någonstans i kroppen, tänker inte klaga. Det var för länge sedan jag hade så mycket energi.
Energin kom i samma stund jag blev väckt och utkastad ur sängen som skulle flyttas, det var det sista inför flytten och huset är tomt. Fortsatte städa gjorde jag hemma och huset är nu helt rent, jag borde vara trött på att städa efter de senaste veckornas flyttlaster ända in på nätterna men icke!
Ikväll får vi ett tilskott i familjen, Snuttan kommer på prov, kul att se om hon går ihop med våra missar.. 
Har gjort mig lite planer för hösten också, för att den inte skall vara alltför deprimerande.

20 september- Farmor och jag åker till göteborg och ser Lasse.
8 oktober- tattuering.
Mars- jag och mamma har planer på Venedig.
.
Nu lyser solen, jag har vart igång sedan 7, känns som att hela dagen borde ha gått men klockan är bara 1, ikväll kör vi sista flyttlasset för ett tag, sen är det nästan helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0