What if I wanted to break

Idag har vart en bra dag, bestämde mig för det redan i morse.
Hade föreläsning i mickaelskyrkan utav en tjej som amputerat ett ben, intressant faktiskt. Man insåg fort hur bortskämd man verkligen är..
Det blev sedan en värdelös lektion om spelberoende följt av ett yogapass. Riktigt kul, tog någon sekund för mig att sommna på avslappningen. Lite hälsosam har jag altså vart idag.
Åkte sedan till bälinge för att skriva på lite papper så att jag kan jobba i helgen, kom hem med 50 papper som nu väntar på att bli lästa och påskrivna.
Min hals säger att Elin har smittat mig, håller tummarna för att jag håller mig frisk till Teneriffa. Lilla pyret ligger hemma med scharlakansfeber, tycker attans synd om henne!
Immorgon fortsätter hälsoveckan i skolan, det blir bla föreläsningar om sömn, stress och kost. Toppen! Efter det åker jag och mami på massage, underbart. Kvällen avslutas troligtvis med en öl tillsammans med fröken Hansson.
Jag vet att jag tjatar jämt och ständigt, men fy fan va skönt. Snart drar vi till Teneriffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0