If you dont know me by now

Jag önskar att jag inte brydde mig, helt ärligt. Jag önskar att jag kunde koppla bort alla tankar för en dag, gärna resten av livet.
Jag är riktigt trött på mig själv, kan liksom aldrig bestämma mig för hur jag fungerar. Orkar inte riktigt med mig själv nu, låt mig försvinna.
Funderar på att ta mig en sväng med bilen, min nya terapi. Vrida upp volymen och skrika lite till låtarna på Bandit, lätt den bästa iden idag.
Ska nog åka hela natten isåfall, åka vilse. Orkar inte vara ensam nu, då måste man tänka så mycket.  Har bokat in en fika med fröken Hansson och fröken Lundin på onsdag, välbehövligt.
Ska försöka ta mig ut och springa, har dock fått ont i benet. Eller har haft ont i en vecka, pappa tror att det är benhinnorna? Låter knas, ont som ont. Men... Måste ut, börjar få syrebrist. Det kom inget big brother avsnitt i natt, blev ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0