Loving you is killing me

Precis atit med bror pa hooters, han ar ganska nojd...
Idag blev det vattenscooter langt utav bara helvete ut pa havet, toppen! Har vart ganska daligt vader nagra dagar nu sa det har blivit en del shopping, min planbok ar inte sa glad pa mig nu. Saknar alla kycklingar, ater igen. Saknar faktiskt skolan med, inte for att jag hellre skulle vara dar an har men kan tanka mig att mitt lilla gang ligger och myser i sofforna utan mig.. Onskar att jag kunde flyga hit er alla!
Far dansfeber har nere, vill dansa hela dagarna. Ingen har som vill dansa med mig, eller jag vill inte dansa med dom som vill dansa med mig rattare sagt.
Imorn aker vi upp till Teide, Spaniens hogsta punkt. Blir linbana hela vagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0