Life is short

jag skulle gärna ha din kärlek men jag vänder här förlåt.
Vad fan är det för fel på uppsala? Varför vill man ständigt härifrån, uppnå något? Få ut någonting mer i livet än det här? Förbannat trött på allt nu, förbannat trött på den här jävla stan. Trött på att det inte finns något att hämta här, trött på er, trött på mig.
Ska ta med mig min kära fröken J på lite äventyr, skita i allt.
Drastiska förändringar är det enda alternativet, snart sticker jag. Ska stanna på Teneriffa resten av mitt liv, det finns inte mycket jag skulle sakna här..

jag skulle gärna ha din kärlek men jag vänder här, förlåt.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag skulle sakna dig.. <333

2011-04-02 @ 10:41:38
Postat av: Marie

Hjärtat, klart jag skulle sakna dig! <3

2011-04-02 @ 18:45:33
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0