I will only tell you once

Har hitta min väg till ett internetcafe, äntligen! Var ganska nöjd på planet hit när jag hittade en partykanal på radion. Hade fest med min kära vän baileys och min trogne vapendragare pringles. Har dragit på mig ett beronde märker jag, fått rejäl big brother abstinens, men min räddare i nöden, Mc Donalds finns som tur var alltid till hands när jag är på väg att ge upp..
Vi har haft underbart väder idag, både bror och jag har bränt oss, precis som det ska va! Idag har vi shoppat satan, har inte hunnit bada under resan än, är en liten badkruka jag... Farmor är neger. Saknar alla där hemma, det trodde ni inte va? Vissa mer än andra, jävligt jobbigt.
Hotellet är underbart, poolen har vi dock inte invigt än, vi har däremot gått en jävla massa mil.
Igår satt vi vid en resturang vid havet i solnedgången, vi beställde in varsin dricka och fick till vår förvåning fick vi bror in en 3 liters coola, jag fick en halv baileys flaska i ett glas, farmor en drink större än en fotboll.. Inte precis vad vi förväntade oss men det var bara till att tacka och ta emot.
Pappa är livrädd att vi ska dö härnere men gårdagen gick bra pappa och vi klarar oss finfint!
Under kommande veckan har vi lite planer på bla, undervattensscooter, vattenland, vulkanbesök och en hel del annat. Jag har bestämt att om jag inte är svart innan planet går så stannar jag kvar här, troligtvis stannar jag ändå. Ganska skönt att slippa tänka på mina små söta problem där hemma.
Har skaffat mig en del pojkvänner här nere, Fernando, Enrice, Carlos och Roberto. Dom gör som jag säger åt dom så jag tar nog med dom hem. Fast dom är ju inte lika bra som mina svenska små pojkar :)
Nu knatar vi ner mot stranden och lever livet. Ciao!

Kommentarer
Postat av: kyckling igen

jag e sotis... <3

2011-04-26 @ 23:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0