Friday, im in love

Kommer på mig själv med att tänka på dig hela tiden, då hatar jag mig själv. Jag vet att det är lönlöst att hoppas men hur kan jag låta bli?

Vårat hotell har tydligen ett soldäck på taket, flera våningar upp har vi idag legat och stekt i timmar. Det resulterade sjålvklart i att jag bränt sonder hela kroppen. Precis som vantat!
Immorn beger vi oss mot europas storsta vattenland vilket innebar bikini hela dagen, det svider sakert lagom !
Vadret ar underbart, finns ingen andledning att ta tag i alla problem, vill aldrig hem...
Nu blir det middag pa stranden i solnedgangen, det borjar bli en vana. älskart!!

Kommentarer
Postat av: <3

Låter underbart :D, tat lugnt där borta nu vill ha hem dig hel. <3

2011-04-24 @ 02:05:05
Postat av: kycklingen

kom heeeeeeeeem!! <3

2011-04-26 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0