Faller

Gårdagen var kass.. kul med nattliga blogginlägg!
Ska dra på mig skorna och springa längre än aldrig förr, tänker bättre då. Inte för att jag behöver tänka mer än jag göra, tänker rätt så mycket ändå.
Börjat packa till Teneriffa nu i hopp om att de två kommande veckorna ska rusa förbi, orkar inte Sverige jusst nu.
Har lyssnat på Lasse hela dagen, han är klok. Jag önskar att jag vore som honom, han är vettig.
för att jag aldrig nämnde
att det du gör är bra
och att jag är lika vilsen
och för att jag aldrig sa
jag fattar alltihop
förlåt,tusen felsteg
det enda som jag kunde vara
för att jag aldrig nämnde
att det du gör är bra
och att jag är lika vilsen
och för att jag aldrig sa
jag fattar alltihop
förlåt,tusen felsteg
det enda som jag kunde vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0