can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

Helgen har vart fullspäckad men inte fan har jag kommit nån vart med någonting. Precis hemkommen från senaste partajjet, ska packa det absolut sista och om några timmar sticker vi till Teneriffa vilket innebär att om ytterligare några timmar så ligger jag på stranden. Vad fan gör ni då? Jag gissar på att ni har söndagsångest och fryser, inte alls avundsjuk på er. Insåg att jag kommer sakna mina kycklingar nåt otroligt, knappt så att jag överlever tror jag..
Har inte bestämt mig om jag ska sova eller stanna uppe de resterande timmarna, funderar på att njuta av mina sista kalla timmar här i Sverige, göra sånt jag kommer sakna. Kolla mängder med big brother, krama min unerbara säng.
Ska ta en paus i mitt överanalyserande dom här veckorna, ska bara njuta.
Ska låta bli internetcafeerna där nere, loggar in nån gång och skriver till er som förtjänar det. Kanske blir något enstaka inlägg, om jag har tid över. Nu ska jag spendera lite tid på min packning, vi hörs om två veckor era stackare. S P A N I E N nu kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0