Söndag

Och det var år sedan jag skrev något vettigt i bloggen, eller sedan jag skrev överhuvudtaget..
Senaste månaderna har varit hektiska, jobba, plugga, jobba, plugga. Inte mycket tid över till annat men jag lever.
För att komma med lite aktuellla uppdateringar så spenderades gårdagen med trevligt folk tillattbörja med hemma hos mig i mitt rum som äntligen rymmer folk. Vi knatade iväg och åt och tog sedan en minibuss till ärentuna för att fira Rickard i paralellklassen. Det var sagt att 115 pers skulle vara där, vet dock inte hur det blev med den saken. Trött efter att inte sovit mer än några enstaka timmar under de senaste dygnen så blev det hemgång ganska tidigt för att totaldecka så fort jag la mig i sängen. Underbart!
Tidigt blev det imorse när det är dags att knalla ut i skogen och plocka svamp.. Inte alltför pigg undrade jag vad i helvete jag ens öppnade ögonen för men vad gör man inte ?
Sick and tired ligger jag nu i sängen och väntar på att Fredrik ska ta sig hit för ett varmbad. Varmbad, varnbad, varmbad..Längtar.
Veckan är fullbokad som vanligt nu för tiden, inte mycket tid över till annat än att sova. Körkortet är på g btw, körlektionerna går bra och jag försöker klämma in några minuters plugg då och då. För trött är jag för att tänka ut någonting som helst mer att skriva så ni får nöjja er för nu. Bye
Cissan Frida Jag
Bella
Frida Daniella Elin Colm
Colm Jag, veckert med ego bilder :)
Måste slänga in en bild på sötaste någonsin, Wilmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0