Elin Pelin

Gårdagen spenderades för er som är intresserade i Järlåsa hos Elin som fyllde år. Frida och jag bakde tårta och sen blev det middag. Blev en rolig kväll, mycket skratt och gråt. Jag fick en flaska i huvudet och en bula börjar komma. När vi stod och väntade på sista bussen hem hela gänget och fryser mer än vi någonsin gjort så åker bussen förbi oss. Kul ? Nej , där står vi iskalla och inser att vi inte kommer hem. Jag följd av Cissan Danne och Jonas börjar knata, vissa utan skor och vissa med skor. Efter evigheters försök att få tag i en taxi så fixar vi en, vii har då gått några kilometer och är iskalla! Jag lovade mig själv när jag klev in i den taxin att jag aldrig mer skulle åka järlåsas nattbuss.
(skulle ha publicerats i söndags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0