Happyface

Vad är det för fel på dagen? Är jag helt fucked up i huvet eller bara allmännt worthless? Jag har såpass jävla tråkigt att jag har slagit upp psykologiboken och läst några kapitel bara för att slippa tänka. Borde sätta på en film, en riktigt jävla deppig film. Så jävla deppig att man är glad att man lever. Skitdagskitdagskitdag! Vet inte, pms? ätit dålit? Kan stämma kan stämma. Är för trött för att orka upp och göra mat, har ätit en macka, en bit kladdkaka och två koppar kaffe idag. Great! Kan vara en kombination av det och att det snart är vinter? Vinter är deppig deppigare deppigast. Precis som jag.
Har planer på att dra mina 3 täcken över huvudet och ta igen några dygns förlorad sömn, bör äta först. Värt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0