Tisdag

Tänker påpeka precis som alla andra (vilket är väldigt onödigt etersom att ingen kan ha missat det) att det är snökaos ute. Första snön är alltid mysig, det vet alla men ändå.. Det här känns lite för mycket. Mina bussar har slutat gå, blir roligt att se om man kommer till skolan imorgon. Johanna följde med mig hem efter jobbet och planerade att ta bussen härifrån , efter att bussen var en halvtimme försenad kom en tjej förbi som stått i stan och väntat på samma buss i en timme, vi gav upp hoppet och gick upp till e4an för att vänta på björklinge bussen. Klart att det inte kommer någon, jag vinkar in en bil som visar sig vara en taxi, Johanna lyckas ta sig hem för en hundring. Worthless..

Skolan kändes också ganska värdelös idag, hade ont i huvet och endast två lektioner vilken en utav dom slutade efter en halvtimmes genomgång av det föregående läxförhöret. Sen blev det jobb, jobb jobb jobb jobb.. Det är det ända jag gör och orkar med nu för tiden. Känns inte värt.. Fast Teneriffa känns värt, keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0