Måndag

Underbart! Våran bänk på jobbet idag blev Ä N T L I G E N tom, för första gången sedan jag började där så var den helt tom. Helt tom från beställningar, kunder som väntar på varor, kunder som ska kontaktas och allting annat. Helt tomt, helt helt helt tomt. För första gången jobbade jag inte över, för första gången åkte jag därifrån med vetskapen om att det var lungt, allt var under kontroll.
Och som att det inte var nog med att jobbet för en gångsskull var under kontroll så smsade Elin och påminnde mig om att morgondagen för mig startar 12.10 då jag har prov och sedan slutar. Hade det bara vart vanlig lektion så hade jag tagit a day off men prov you know. Dessutom är vi lediga på torsdagen och onsdagen bjuder kanske på lite rajtantajtan. Värd vecka, igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2010-12-01 @ 08:19:38
Postat av: Marie

Agersta ridshop :)

2010-12-02 @ 16:09:19
URL: http://diinmupp.blogg.se/
Postat av: Sambeatrice

Excellent site!

2011-02-09 @ 10:41:00
URL: http://sambeatrice.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0