Måndag

En lektion idag, dom andra fick vi pluggga hemma på. Värt. Jag gjorde det iaf, vägrade facebook och pluggade. Rammlat av hästen lyckades jag också med idag, ont i foten igen. Misslyckad. Johanna är bra, riktigt bra.

M- "jag har en viktigt grejj att berätta idag"
J-  "Jag med , skitviktigt!"
M-  "Vad ville du berätta?"
J-  "Inget, tyckte bara det lät bra att säga liksom.."
Gillar min tröjja, det ända som biter mot kylan nu för tiden.. Snö igen , roligt, jag får inte övningsköra för att pappa tror att jag ska köra ihjäl oss... ännu roligare.
Helgen var också rolig, faaaast .. nej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 14:14:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0