Söndag

jag känner för att klaga men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska klaga på än så tills jag kommer på någonting bättre så tänkte jag klaga lite över att Fredrik precis åka  hem. Mitt rum är helt tyst, jag fryser och kännner mig alone in the dark och jag kommer aldrig aldrig aldrig kunna somna utan honom. Jag tycker att efter så här många år borde jag ha vant mig eller i allafall ha lärt mig att försöka att inte sakna honom men tyvär, jag har försökt men misslyckats. För många gånger. Jag saknar saknar saknar honom nåt så otroligt varenda gång han åker.  Vill åter säga till dom som missat det att han är det bästa som finns!


Jag har dock ett ganska bra botemedel för detta. That '70s Show. Det känns som ett svek mot scrubs, min dagliga syssla men jag kan inte låta bli. Efter att sett alla säsonger år ut och år in så har jag nu hittat något som nästan når upp till scrubs nivå. Åh det finns inte tid till annat. Har följt programmet sen jag var 9 men aldrig riktigt såhär.. Nu sitter jag dag efter dag och tittar på säsong efter säsong åh jag bara älskart!

Jag har precis insett efter att ha skrivit klart detta att det nog var ett av de mest värdelösa inläggen hittils men orkar jag yttra mig om något vikigare? Nej

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman! Älskar oxå 70-s show, skulle lätt kunna tänka mig att skaffa den på dvd..........och jag minns ju kläderna........



Kramis

2010-05-02 @ 20:49:42
Postat av: Marie

Hej ! Dom är så grymma, kan aldrig låta bli att skratta! Kan slänga över dom på usb så kan du få allihopa ;) kläderna ja , det är nog det bästa ! Kram !

2010-05-02 @ 21:02:18
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0