Söndag


Dagens: Spöregn fick man vakna till, ganska efterlängtat. Ärligt talat, det är underbart med solen men det sitter inte helt fel med en dag då man kan helt utan dåligt samvete ligga inne och kolla på film. Kände mig lite nostalgisk så jag letade upp Ewa & Adam och ha rnu glott sedan pappa och jag kom hem från city gross där vi hälsade på Fredrik. Mitt hår har skaffat sig en ny look för er som inte upptäckt det , ljust och kort. Har inte bildat mig en uppfattning om de tän men allt är bättre än den hemska utväxten!
Bilder från gårdagen som spenderades hos familjen Agerhill med trevligt folk och grillning.

Kommentarer
Postat av: PILLIS

håret var grymt snyggt!!!!

2010-05-24 @ 19:00:18
Postat av: Marie

Tackar :)

2010-05-25 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0