Söndag


Gårdagen spenderades i lägenhet på stan med Cissan Tilda Erica Jonas och Fredrik, vi fick även besök senare på kvällen av födelsedagsbarnet Holmberg med följeslagare. Lagom lungn kväll blev det, bilden var en av de få som knäppptes igår och känner att det blir ett himmla värdelöst inlägg utan bilder. Mysigt hade vi och bra mådde jag tills för några timmar sen när jag känner efter och inser att jag har väldigt ont i ryggen. Vid närmare eftertanke var det dock inte ryggen det gjorde ont i utan höften (?) där Erica placerade sin rumpa med vädig kraft under gårdagen och det knakade på ett lite lustigt sätt.... Jag ligger nu stel som en pinne i sängen och undrar när jag kommer lyckas ta mig upp. Munken till frukost gjorde dock att jag mådde lite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0