Onsdag?

Har tappat räkningen, vet inte riktigt vilken dag det är... Det ända jag har koll på för tillfället är vilken säsong av That 70's Show jag är inne på. Det känns som evigheter sen jag var i skolan men har inte ork att tänka ut hur länge sedan det verkligen var. Dagen spenderas i sängen med mitt mupp linne tomas kom hem med från Gran Canaria. Han tyckte det passade  mig... När pappa kommer hem har han lovat att plugga med mig och vi ska ta i tu med läsdagboken som skall skrivas om från skratch, novellanalysen att döda ett barn, och en bokfördjupning jga har noll koll på och mitt senaste matteprov jag fick ta hem och fixa till. Sen blir det back to bed för att slockna av ansträngningen att ha pluggat, förhoppningsvis med ett pringlesrör brevid mig ... Åhh sweet onsdag

Kommentarer
Postat av: Emillotta

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-07-19 @ 11:42:06
URL: http://emillotta.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0