Måndag

Och jag är inget annat än förkyld, satförkyld dessutom. Har inte en gnutta till ork , jag ahr ont i huvet, känner mig febrig , känns som att jag sväljer ett rivjärn varje gång jag försöker äta, jag hostar så att jag nästan spyr och jag är täppt och snorig om vartannat... Orkar inte, inte nu när det börjar bli varmt o fint väder, inte nu när vi ändå har de ganska lungt i skolan. Okey en vecka då vi går långa dagar , har massa läxor. Men nu liksom? Idag pallrade jag mig upp och iväg till skolan trots att rösten var påväg bort under morgonkvisten och vad har vi ? Jo en lektion då vi mäter lite blodtryck på varandra, springer runt och knackar på varandras stetoskop för att höra den andra skrika av det höga ljudet, jag målade också lite blommor på våran planch till grupparbetet då jag nästan var helt ensam i min grupp. Vi var sammanlagt 11 personer på den lektionen eftersom att resten av klassen spelade skol dm eller var publik. Varför gick man upp liksom. Yr är jag också, så yr att det bara snurrar i skallen så fort jag rör den. Immorn blir ingen bra dag. Blir troligtvis hemma imorgon för att vila, vilket behövs då jag är totalt ofokuserad... Nu bör jag plugga till de två prov jag ändå tänker åka in och försöka mig på att skriva imorgon men som sagt, inte helt på topp ikväll så vi får se hur det går med läsningen. Jag försöker göra mig själv lite gladare genom att boka tid för slingning och klippning av håret nästa vecka eftersom att det ser Horrible ut ! Nu ska jag gå och dricka min tredje c-vitamin för dagen och den femtioelfte alvedonen... Seyaa

Kommentarer
Postat av: Viktorsophie

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-05-30 @ 08:36:26
URL: http://viktorsophie.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0