Fredag

Och jag kommer inte ihåg när jag uppdaterade senast... Tänkte slänga in två bilder eftersom att resten av inlägget troligtvis inte blir så intressant, en från onsdagen då jag fölljde med cissan till stallet och en när Fredrik leker med pappa i garaget. De lät fel, han svettsade.
Snart tar jag mitt pick och pack och beger mig till Tin i väntan på skjuts till österbybruk där vi flickor ska spendera det kommande dygnet med grillning bad och mys! Bilder kan jag garantera kommer inom kort . Nu är det dags att städa rummet och börja packa, har druckit en aning för mycket kaffe och är snäppet mer speedad än vanligt så jag känner mig kreativ idag, funderar till och med på att städa resten av huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0