.

Jag har fortfarande inte helt koll på vilken dag det är, inte värt att lokalisera mobilen heller för att se efter.. Jag tänker inte gissa hur många dagar jag legat i sängen nu men det är alltför många, det är jag övertygad om! Dagens föda bestog av ihopmixade jordgubbar och glass , ja tänk er att jag var så hungrig att jag tog mig upp ur sängen. Jag är övertygad om att morgondagen kommer få mig att vilja kliva upp då vi har big plans! Jag vet inte hur det ska gå till men ge mig en spruta okänt innehåll så ska vi se att det går... Dags att tömma kameran innan dess kanske, äe less på dessa mobilbilder jag fått dras med sedan jag kom hem från Thailand. Nu ska jag ägna ännu några timmar av mitt händelserika liv åt That 70's Show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0