Torsdag

Hela dagen har jag gått och inbillat mig att det var fredag, lagom besviken jag blev när jag insåg mitt misstag ?  Dessutom har jag ont i hela kroppen efter att antagligen legat och spänt mig hela natten, då jag inte sov så värst mycket.. svårt att somna , vaknade med huvudvärk efter någon timmes sömn och knatade upp för att stoppa i mig alvedon , back to sleep några timmar och vaknar av ett sms, skyhög puls då jag hade högsta volym på mobilen och sedan omöjligt att somna om så jag bestämde mig för att kika på scrubs i några timmar och inte en blund mer fick jag. Så idag har mitt humör inte varit på topp, jag vaknade ensam , kom hem från jobbet och var ensam, käkade ensam och tänker inom kort i brist på annat gå och lägga mig ... ensam. Rent utsagt dagen har inte varit annat än skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0