Tisdag

Sitter i köket för tillfället i väntan på mina muffins som skall bli klara och det är än en gång dags för mina favvisar cookiemonsterna.  Gårdagen spenderades på Gullögla med Sandra ,tilda och baldur i skogen då vi nästan blev påkörda av en idiotisk gubbe i bil, tildra sprang rakt in i en snövall och nockade mig när huvet for upp och Baldur tvärnitade med sandra mitt på vägen och vad gör gubben i bilen då? jo han gasar. Någon får gärna förklara för mig hur han är funtad i huvet. Dagen till ära känns det som att jag blivit påkörd av en buss då jag har ont i varenda kroppsdel och som om inte det var nog så ska jag rida dubbelpass ikväll, Johanna save me ?!
Jag är iaf hyffsat utvilad efter en ledig måndag och tisdag och imorgon börjar praktiken klockan 4 så jag får då ännu en sovmorgon. Ni kanske hör mer ifrån mig efter dagens lång pass om jag orkar mig igenom det. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0