Tisdag (eller?)

Har inte riktigt koll på tid eller dag, lever kvar i thailandsminnet.. Jag bara längtar , saknar och bara hoppas att det blir en resa snart igen. Det är ett måste! Nog om det, i guess att det är helt ointressant för er.
Det plingade precis på dörren här hemma och en gubbe i en vit audi kom in, han sa att han kom för att hämta en nyckel så jag plockar av min från nyckelknippan och ger den till honom. När han går ut igen och åker iväg så kommer brorsan ut ur sitt rum och frågar " vem var det där" jag tänker efter och kommer på att jag faktiskt inte har den blekaste aning om vem faen gubben var.. Som jag försökt förklara tidigare så känner jag mig helt slut i huvet och detta är nog ett starkt bevis på det. Mamma kom nu hem och förklarade att det antagligen var snickaren som vart här.
Tonight åker jag till stallet iallafall, något måste jag ju göra bra här i livet. Träffa Johanna och försöka bli lite normal kanske ? sounds good! något mer som låter bra är Winnerbäck för er som inte greppat det än och förhoppningsvis blir det ett besök på hans turne i sommar. Linköping maybe ?
Mer får jag inte fram , jag är allt för ofokuserad... / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0