Riktigt otaggad på att fylla år

Då är det helg och färdigjobbat för veckan, skönt då jag fyller år imorgon och är i behov av sömn innan dess. Hemma är stämmningen inte på topp, så har planer på att följa med min prins hem för att få mötas av glada miner när jag vaknar imorgon. Planer på partaj finns det också, Cissan , Jonas Fredrik och jag tänkte dra ihop ett tjohejj för att fira att jag fyller år (och att det var väldans länge sen sist) och passar samtidigt på att fira förlovningen vilket inte har hunnits med än , har ni planer för helgen är det bara höra av er vi är öppna för förslag (hehe).
Praktiken går iallafall superbra, min handledare Eva och jag har ganska kul ibland, tex i onsdags så fastnade vi i ett gupp. Jag förstår själv inte riktigt hur man kan fastna i ett gupp men det var en vattenläcka vi var nyfikna på så mitt på upphöjjningen i marken så stannar vi bilen för att se vad isen kom ifrån och sen sitter vi fast. Som tur var kom det en gubbe från varje sida och dom hjälptes åt att spätta loss oss.
Har som sagt fått en toppen praktikplats och en toppen handledare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0